تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: مهارت‌آموزی و کمک به تسهیلگری اشتغال کارکنان وظیفه با جدیت دنبال می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۹۶۱۴
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: مهارت‌آموزی و کمک به تسهیلگری اشتغال کارکنان وظیفه با جدیت دنبال می‌شود
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا منطقه شمال شرق گفت: مهارت‌آموزی و مهارت‌ورزی کارکنان وظیفه و کمک به تسهیلگری برای اشتغال آنان با جدیت در گروه ۴۴۴ دنبال شده و رها نخواهد شد.

سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری در گفتگو با شهرآرانیوز درخصوص لزوم توجه به مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه عنوان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که بر استفاده از ظرفیت کارکنان وظیفه تاکید داشته‌اند، گروه ۴۴۴مهندسی رزمی کمر همت بسته تا منویات ایشان را به خوبی اجرایی کند.

وی افزود: در همین راستا جلسه‌ای با مسئولان مهارت‌آموزی خراسان رضوی داشتیم که در همین راستا فرماندهان گردان‌ها و کارکنان وظیفه را توجیه کردیم تا از امکانات و بستری که گروه۴۴۴ می‌تواند برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه فراهم کند، به خوبی استفاده کنند تا بتوانیم در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در این موضوع قدمی برداریم.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی با اشاره به طرح لبیک۲۲ که در نزاجا پیرامون دستورالعمل صیانت و تکریم از کارکنان وظیفه صادرشده خاطرنشان کرد: هم و غم گروه۴۴۴ مهندسی رزمی در این راستا سبب شده تا در سال گذشته بتوانیم رتبه نخست مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در قرارگاه منطقه‌ای را کسب کنیم.

سرتیپ دوم ستاد اکبری تصریح کرد: مهارت‌آموزی و مهارت‌ورزی کارکنان وظیفه و کمک به تسهیلگری برای اشتغال آنان با جدیت در گروه ۴۴۴ دنبال شده و رها نخواهد شد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی بیان کرد: بحث بیکاری چالش بزرگ کشور، جوانان و خانواده‌هاست. برای مقابله با بیکاری، مهارت یکی از لوازمی است که شرایطی را فراهم می‌کند تا جوانان وارد بازار کار شده و شاغل شوند.

وی با اشاره به استفاده بهره‌وری از کارکنان وظیفه تاکیدکرد: استفاده از ظرفیت سربازان برای خدمت به کشور به دوروش امکان پذیر است. تخصص در وهله نخست و سپس ظرفیت سربازان در وهله بعدی به‌عنوان نیروی انسانی باید موردتوجه قرار گیرد. یعنی اگر سربازی دارای تخصص ویژه‌ای است باید با توجه به تخصصش برای خدمت به کشور به کار گرفته شود. اگر هم تخصص ویژه‌ای ندارد باید استعدادیابی شود که سرباز، ظرفیت انجام چه کار‌هایی را دارد تا با توجه به جسم، تفکر و روحیات سرباز در محل مناسبی مورداستفاده قرار گیرد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی اضافه کرد: در گذشته از کارکنان وظیفه استفاده و بهره‌بری می‌شده است، اما در حال حاضر علاوه بر توجه بر ارتقای توان رزمی آن‌ها، بحث بهره‌وری در زمینه‌های مهارت آموزی و کارورزی آنان مورد توجه قرار گرفته است. گروه ۴۴۴ مهندسی نیز رویه‌ای در پیش گرفته تا شرایطی فراهم کند که سربازان بتوانند با استفاده از تخصصی که در دوران خدمت آموزش می‌بینند، در زندگی و جامعه مفیدبخش ظاهر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->